tirsdag 18. mars 2008

Bye bye love

Jeg føler meg som om jeg har sovet i de klærne jeg har på meg, ikke pusset tenna siden igår morges og isteden skylt dem med whisky. Og det er vel omtrent det jeg har gjort. Urk. Det er så strevsomt å være ung, ødelegge kroppen sin før naturen gjør det. Neida. Jeg er ikke ofte ute på fanterier, og sant å si så var jeg vel ikke ute igår heller. Men klippet pannelugg, det har jeg gjort. På impuls. Og jeg kler det. Men er ikke helt vant med det enda. Merkelige saker. Det var omtrent mitt repertoar av interresante hendelser. Bortsett fra at jeg endelig har skaffet parabol, at jeg ønsker meg en yogaball og at butikkene har sluttet å selge shampooen min. Så, farvel, nå går jeg i dusjen. Men feil shampoo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg kjenner igjen den guffen morgen-følelsen.

Nå har også jeg forresten fått øynene opp for at bloggen er en fin dagbok!